OAR funkcijo si lahko predstavljamo kot zip arhiviranje, kjer se vsi podatki pomembni za kasnejše restavriranje regije shranijo v eno samo datoteko. Pomembno: restavriranje regijo privzeto pomeni izbris dosedanjih objektov in nastanek novih (kot pri Matrix, vendar počasneje).
save oar celotnaRegija.oar load oar celotnaRegija.oar
Restavriranje regije iz arhiva
Na zgornji sliki vidimo restavriranje celotne regije iz datoteke celotnaRegija.oar, ki se mora, kolikor ne definiramo druge poti, nahajati v mapi /bin/.
Več o oar arhivih http://opensimulator.org/wiki/OpenSim_Archives
Izvoz in uvoz objektov iz in v knjižnico je malenkost težji, ker mora funkcija vedeti za čigave objekte gre in kje se objekti nahajajo.
save iar Ime Priimek pot geslo imeDatoteke.iar save iar Ime Priimek Objects/izobrazevalnaIgra/enostavno GESLO enostavniObjekti.iar load iar Ime Priimek Objects/izobrazevalnaIgra/enostavno GESLO http://opensimultor.glazer.si/arhivi/enostavniObjekti.iar
Zadnji primer uvoza objektov prikazuje, da lahko uvozimo neposredno s spletnega naslova, zato bodo vse novosti tega projekta v obliki arhivov dosegljivi na naslovu http://opensumator.glazer.si/arhivi/.
Več o iar arhivih http://opensimulator.org/wiki/Inventory_Archives.