Uporabniška orodja

Orodja spletišča


domaci_ljubljencek

Stara različica tega dokumenta!


Vrata na geslo

Besedilo

Besedilo za učitelja.

Domači ljubljenček je zelo popularen med deklicami. Kaj naredi domači ljubljenček (pes, mačka, konj,…), ko ga pokličeš? Pride v bližino kličočega. V primeru navideznega sveta je bilo zelo pomembno tudi to, da se je domači ljubljenček odzival samo na klic svojega lastnika oz. ustvarjalca. Na tak način bomo tudi preprečili morebitni prepir med učenci, zaradi možne zlorabe.

Besedilo naloge. Sestavi program, ki bo poljubni objekt (domači ljubljenček) priklical v tvojo bližino. Lahko uporabiš tudi že izdelane objekte na internetu (npr.: http://opensim-creations.com/category/objects/animals-textures/).

Primer izvedbe

vstavi sliki iz ppt za SETEC –> imas v sluzbi ze narejeno.

Izvor naloge

BYO

Namigi

  • Zelo pogosto so že narejeni in vstavljeni objekti sestavljeni iz več manjših med seboj povezanih enostavnih objektov. Zelo težko je ugotoviti usmerjenost objekta, zato so ukazi za premikanje lahko nepredvidljivi.
  • Najlažje je dodati nov objekt, pri katerem poznaš kako se bo odzval na tvoje ukaze in nato vstavljeni objekt le prilepiš nanj.

Program je vstavljen v kocko pred domačim ljubljenčkom. Ljubljenček je prilepljen na kocko in ji pridno sledi. Ne skrbi, kocka je lahko kasnje tudi nevidna.

  • Samostojno lahko vstaviš le *.xml objekte. Za *.iar objekte moraš prositi svojega učitelja.

Vstavljanje objektov v odjemalcu Singularity viewer.

Rešitev

Razširitev problema

  • Omogoči klicanje domačega kljubljenčka le lastniku objekta.
  • Omogoči moč klicanja po celotni regiji. Četudi bo tvoj ljubljenček zelo oddaljen in se bo nahajal na popolnoma drugem koncu regije, se bo odzval tvojemu klicu.
domaci_ljubljencek.1387107143.txt.gz · Zadnja sprememba: 2013/12/15 12:32 uporabnika franc