Uporabniška orodja

Orodja spletišča


izobrazevalna_igra

Izobraževalna igra Aladin in njegova leteča preproga

Navdih –> Light-bot 2.0

Izobraževalna igra »Aladin in njegova leteča preproga« ponuja močno motivacijsko večuporabniško okolje z zapleti, ki igralca spoznajo z osnovnimi koncepti programiranja: procedura, zanka, spremenljivka, pogojnik in podprogram.

Zgodba:

Na začetku igre igralcu ponudimo nekaj navodil

Aladin je tat, ki ga zanima le zlato. Ima letečo preprogo, ki ga v risanki velikokrat reši iz zagat. V igri jo uporabi zato, da uspešno prileti do zlata. Zlato se skriva na vrhu stolpa in na poti do vrha so postavljene ovire v obliki ognja. Če se preproga dotakne ognja zgori in poskusa za pridobitev zlata je konec. Na zgornji sliki vidimo navodila, ki igralcu razložijo zgodbo in pravila.

Aladin je programer :), ki sestavi ukaze za svojo letečo preprogo. Sestavljeni ukazi določajo pot po kateri leteča preproga potuje do zlata. Najprej se uporabnik spozna z osnovnimi ukazi. Igranje igre ne zahteva nobenega predznanja programskih jezikov. Učenje proceduralnega programiranja je omogočeno z objektom, ki med potovanjem za seboj pušča sled, kot vidimo na spodnji sliki. Podobno, kot želva pri LOGU.

Objekt med potovanjem za seboj pušča sled

Nato je igralec pripravljen na prvo pobiranje zlata in začetek igre (spodnja slika prikazuje 1. nalogo).

Z napredovanjem v igri postajajo zapleti vedno zahtevnejši. Igralec jih rešuje z uporabo podprograma, zanke, pogojnika in spremenljike (spodnja slika prikazuje 25. nalogo).

Igralec, ki pobere največ zlata zmaga. Smiselno je, da je vrednost zlata večja, če je pot do zlata oz. zaplet težji. Učitelj ima možnost določati vrednost zlata za posamezni problem. V objektu zlato najdemo skripto v kateri je definirana spremenljivka vrednost zlata, kot vidimo na spodnji sliki.

Spremenljivka vrednost zlata

Objekt z rezultati in objekt za ponovni začetek igre (zelena puščica)

TODO list

• Odstranjevanje posameznih ukazov.

• Boljše animacije za preprogo, ognje, sedi,…

• Zapleti z rekurzivno rešitvijo.

• C#.

izobrazevalna_igra.txt · Zadnja sprememba: 2015/03/10 08:42 uporabnika franc