Sloodle je odprtokodna programska oprema, ki povezuje navidezna okolje Opensimulator z izobraževalnim okoljem Moodle.Sloodle je sestavljen iz Sloodle modula, ki ga namestimo v izobraževalno okolje in SloodleSet objektov, ki jih namestimo v navidezno okolje. Namestitev modula v Moodlu se ne razlikuje od namestitve drugih modulov. Po namestitvi je pomembno le, da ustvarimo vsaj en Sloodle kontroler, ki služi kot prehod za komunikacijo z objekti iz navideznega okolja. Na spodnji sliki je viden nameščen in delujoč PrviSloodleKontroler znotraj opensim e-učilnice na OŠ Janka Glazerja Ruše.
SlodleSet objekt v navideznem okolju
SloodleSet objekt uspešno povezan s Sloodle kontrolerjem
a )Sloodle 1.2 za Moodle 1.9 –> http://download.socialminds.jp/sloodle/latest/sloodle_all_latest_stable.zip
b )SloodleSet 1.2 za OpenSim –> http://opensimulator.glazer.si/arhivi/sloodleset12c.oar
Obstaja sicer SloodleSet 2.1, vendar je delovanje SloodleSet 1.2 preverjeno in zanesljivo.
load –merge sloodleset12c.oar
V OpenSim, regija sola se pojavi objekt, ki ga je potrebno najprej povezati z želenim Moodlom. Z objektom komuniciraš kar preko vrstice za Chat, ki služi kot ukazna vrstica. Nato lahko s SloodleSet objektom prikličeš v navidezno okolje naslednje objekte:
Reševanje kviza (slika iz predstavitve na Siriktu 2013)
Učenec odda objekt, kot bi oddal datoteko v Moodlu
Učitelj objekt pregleda in napiše komentar